sâmbătă, 23 februarie 2008

27

dresses. just got back from this movie.
are un scor amarat de 6.5 pe imdb si probabil ca sux sa il vezi singur,
dar cu siguranta a meritat vazut la cinema.
nu imi mai aduc aminte sa fi ras atat la un film de mult.

acum revad pt a 3-a oara pe AXN Finding Forester. genial. antrenant. tipul mai zice si ceva care suspectam de mult despre operele studiate in liceu. comentariile invatate pe de rost care mi-au mancat viata sunt bull-shit (da, cred ca e un pic nepotrivit ce am zis, ... BULL SHIT se potriveste si mai bine). iata dovada, despre comentariile facute pe seama cartii:
"I didn't write it for them.

And when the critics
started all this bullshit about...
...what it was I was really trying to say...
...well, I decided then...
...one book was enough."

asa, ca sa vezi, de cat baschet in plus as fi avut parte fara comentarii pt bac.

na', acum ma simt razbunat.

a 3-a oara ... nu stiu cum fac dar sunt un movie freak, in afara ca ma uit la f f f multe filme, imi place sa le revad (de multe ori). 27 dresses l-am vazut defapt ca era singurul film nevazut din toate de la Multiplex :)

Niciun comentariu: