sâmbătă, 29 martie 2008

me is back

Nu am mai postat pe blog de ceva timp.

Tre' sa ma apuc de cumparat haine (ne-sport), nu am chef ca nu imi place, da' se pare ca e nevoie sa grow up :( ... mamaaaa!!!
Maine cred ca dau o raita prin Unirea, sper sa imi reusesc sa imi pun lenea in cui.

Am mai vazut un film really, really (uber - cum zicea mosu') cool. asta e The Mist, merita (pt unii carcotasi, ca Danut, conteaza ca e facut de Stephen King)

M-am apucat sa scriu o aplicatie de facut browse/dl/play pt Youtube (mosu' nu ma ajuta deloc :( ... dar mi-a dat tableta lui sa testez).
Tadaaaaaaaaaa ... the range is complete:


hmm nu prea am chef sa ii inapoiez tableta. ma simt prea bine cu toate trei :)


In rest mai nimic, caut un job ~ la fel insa fara chinezi, coreeni, indieni si alte natii idioate.

Ah da, am descoperit ce scartia la Corsa, exact ultimul lucru pe care l-am verificat, uns .. alea alea ... :) am liniste acum

5 comentarii:

Alex spunea...

mosu, poti s-o mai tii o saptamana :P

JohnnyB spunea...

wtf, am vazut si eu filmul zilele trecute si mi s-a parut super naspa
p.s. daca tot nu vinzi tableta veche, cat ceri pe a lui moshu? :P

oana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
oana spunea...

si rufele astea? mi-e lene...

exista? asta vreau sa stiu; daca pot sa ma bazez pe tine vreodata ca nu ti-e lene...

nu se poate... nu se poate...

cum de am ratat postul nou? am fost prea ocupata la munca. dar aazi am liber. ieri vine seful spre mine, aproape sarind intr-un picior de... nu stiu... si cum intra ma intreaba daca pot sa vin maine la munca. si eu abrupt ii spun ca nu, mi-am facut planuri. dar cum, doar vreau sa plec in vacantza de 2 saptamani intr-o luna. si ce daca? ce tampit. cica totzi colegii vin maine. n-au decat. a plecat si-a trantit usa. s-a dus la vadim si i s-a plans ca eu nu vin maine. vadim a venit si razand mi-a zis ca asha, sa rezist pe baricade, sa nu vin.

o sa fie repercursiuni. de ce sarea intr-un picior? se gandea ca n-am cum sa-l refuz, ca doar vreau vacantza.

Elena spunea...

Hermano,in primul rand, The Mist e aiurea: fantasmagoric si cu un final dezarmant,nu interesant.In al doilea rand, o sugestie pt oana-repercusiune.