marți, 5 august 2008

praga

Plecarea. gps-ul (maemo-mapper mosu') confirmand ca intradevar hartoapele duc catre Timisoara
First stop in timisoara. Excelent motel Vandia. Pe terasa Ovi, Roxy si cafeaua care ar fi trebuit sa fie a mea :(
Omul care daca nu l-as fi lasat sa conduca ceda nervos si isi strica rotita de la Blackberry (merge poza de reclama pt opel)
muntii tatra, multa cafea, multa ploaie. s-ar fi potrivit niste semne de circulatie: atentie nori traverseaza strada :)
finally la praga, dupa ce am parcat masina pentru 3 zile. oras plin de sensuri unice, bere si curcubee
sus la castel, vreme buna.
praga de sus.
catredale, castele, momumente, bleah ... me wants beer :)
ne-am rupt picioarele in cautarea vestitei fantani cantatoare, care trebuia sa fie pe undeva in jurul castelului, prin nenumaratele gradini. s-a lasat greu gasita si nici nu canta ... am si uitat sa ii facem poza :(
yeeeeeeeeeeeeessss, in sfarsit si bereeea :)
poarta pulberariei si multi turisti, multi intinsi pe jos direct in piata. hmm cool.
nu stiu unde in RO ar primi vreodata fetele intr-un local din partea casei trandafiri ...
bratistlava, un centrul turistic.
Men in black ? :)
a 4-a zi cu ploaie, drum catre motel in budapesta
pana la urma cea mai frumoasa capitala (pragra, bratislava, budapesta, bucuresti) a fost in ungaria. Behold, Budapesta!
au pus macrame pe cal :D - primul gand cand am vazut statuia
neat view. ma duce cu gandul la Lord of the rings (nu, nu tziganul cu Audi). am zis mai sus ca Budapesta e cea mai faina.
Michi, mereu in urma
restul de poze sunt dupa ce am ajuns in tara si am vazut centura Bucurestiului drumul comunal din jurul capitalei :).
not worth posting.

3 comentarii:

oana spunea...

whoaaaa, a pus mihai post
l-am rontzait tacticos. new. good.

"macrame", iata un cuvant pe care nu l-am mai folosit de mult si ma mir cum de-l ai tu in vocabular

mihai spunea...

nu e cumva pe orice televizor din romania? tu nu ai avut ?

Unknown spunea...

buna voichi