joi, 4 septembrie 2008

going to Bulgaria

O tulesc frumos intr-un weekend prelungit cu o zi de vineri la mare in BG.
Mi-a ajuns Romanica, 2 zile litoral, cheltuit prea multi nervi din cauza serviciilor de la terase ...

So, happy happy joy joy, am bagat masina in garaj la servici pana duminica noaptea in locul tipei de la HR care e plecat in Anglia. Tipa asta are ceva cu mine, am confundat-o cu o alta colega cand am fost sa iau niste acte, si cred ca am lovit-o in orgoliu, cum de nu am retinut-o .... :)

Simpatic e ca pe un loc de parcare incap 2 masini, a mea e la 2 metri ridata pe o rampa, ca la service. locul de parcare si 2 masini.
Normal ca dupa ce am aranjat totul, mutat alta masina de sub rampa, ridicat Astra, adus inapoi sub rampa masina colegului, ajuns sus la birou, nu imi mai gaseam telefonul.
Murphy probabil ca are o regula sa iti uiti telefonul in masina, dupa ce ai facut o groaza de manevre si permutari in parcare. Recuparea telefonului a fost cu scara.. cocotat sus, dat cu capul de instalatia de aer ... :)

brb ... niste forja (prietenii stiu de ce)

Niciun comentariu: