sâmbătă, 15 decembrie 2007

sunt important

ce caracterizeaza tara mea draga?
nimeni nu e mic
cum adica?
uite asa (serviciile prostilor sunt mai "de lux"):
- zugravul, d-le odata la 6 ani varuiesti, deci sunt important, da-mi bani
- instalatorul, d-le daca nu lasi bacsis poate vrei sa ti se sparga caloriferul- odata la 10 ani le montezi
- spalatorul cu 3.1415 clase care iti spala masina, in masina stai tot timpul, te relaxezi, sunt important, da-mi bani
- jegurile care vind brazi in piata, d-le odata pe an iti iei brad, sunt important, da-mi bani. nu vrei unu romanesc? e mai bun (pe dracu, ce e leguma bio?)
- sunt agent imobiliar - am 2 clase da' odata la muuulti ani cumperi apartament, sunt important, f***ing pay me
- sunt de la HR? - o data ma enervez si angajez oameni prosti, sunt important, da-mi bani
- mecanic auto? - o data la 10.000 km faci revizia, vrei sa bubui pe autostrada? sunt important, da-mi bani

nu e de mirare ca intr-o astfel de tara in care orice prost e important si nimeni nu produce nimic, suntem asa de competitivi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si tu care ii iei banii patronului poti zice: "sunt bun, ce plm! odata la 5 ani gasesti unul ca mine, asa ca plateste-ma fraiere ca plec la altul care da mai mult"

mihai spunea...

wrong :)