vineri, 14 decembrie 2007

uuuuuuuuiiiiiiiii

şi m-am jucat ca disperatul la ovi cu wii-ul.
1h de tenis şi vreo 3h de tancuri. bine ca m-a sunat michi şi mi-am adus aminte ca trebuie sa ajung acasa x-(
trebuie sa imi iau o consola de asta şi vreo 2 wiimote-uri.

mind over muscle: nintendo vinde wii-ul doar cu 3 mil mai ieftin ca un Xbox360, costul de productie pt un xbox360 fiind de 2-3 ori mai mare (e un mostru la puterea de calcul fata de wii).
deci cine are oameni/idei destepte vinde in profit aka. nintendo bate cu baţul xbox-urile si ps3-urile ;)

si iar ma gandesc la jocul cu tancurile ... damn it, cred ca o sa imi iau un wii pana la urma.

Un comentariu:

oana spunea...

avem wii in casa si nu pot sa ma joc pentru ca lui andrei nu-i place de proprietarul lui wii.

eu toto imi iau ps3 ca vreau sa joc assassins creed