luni, 19 noiembrie 2007

Highschool dementaaa

Statistic, cred ca majoritatea dintre noi regreta timpul si colegii din liceu.
Am fost norocos sa am colegi nu prea zdraveni la cap si cu un ciudat simt al umorului,
drept care, de cateva ori bune, am fost dati afara din clasa.

I miss most orele de sport, rasetele interminabile (si total anormale), spatarel care se tot chinuia sa faca 1 flotare(btw: ai reusit?), jianu batut la cap sa faca dansul indianului si sa il mimeze pe moromete, chelu' care venea cu becuri si baterii, de Francu =)) (mda ... glumesc) care nu a vrut sa primeasca bomboane de ziua mea ...

In poza: (Catus, Petru, Chelu', Om(x), Grasi, Dan Spataru, Parintele)

3 comentarii:

Anonim spunea...

well, i miss my falling in love in highschool. eram indragostita terminata de un marius si era ashaaa de fain tot ce simtzeam. all in my head. bineinteles ca n-am vb cu el niciodata. dar avea clasa vizavi de bibilioteca si eu faceam atatea vizite la biblio... what else? sportul. yeah. la care numai eu si o tipa jucam cate ceva si toate celelalte females se scuzau ca n-aveau chef. le dispretuiam pentru asta. sportul e asha de fain. laboratorul de info de vineri (4 ore) unde eram preferata profei si vinerea era zi de sarbatoare cu costumatie de sarbatoare. si mai ce?

mmm, am avut better times in facultate and preety good times la gameloft too.

Anonim spunea...

L-ai uitat pe tovarasu Jianu? Dar ceilalti: vintil-a, aVicol-a, D.Aguda, Patric, Stefanescu cu mustacioara lui, caloi Angelescu, fexlicx, diana, l. frantu sau toma necredinciosu?
Dinca o mai avea poarta la curte? Cine a luat pana la urma 3 la mate: Dan sau Stan? Cati de "deci" diriga pe minut? Ce model de pics acea Son?
Oare Dojan mai are ponpa aia de unflat mingiea? Cat de tare i-a fost frica lu Tzatzan cand a fost amenintat cu pusca?
Mai am, dar nu tiu minte acu'

mihai spunea...

Mah nu cred ca incapeau toti in poza.
Da' ii zic lu' kelu sa faca