joi, 22 noiembrie 2007

Pamflet - PASAGERUL DIN DREAPTA B-50-CUN

Exemplu de comportament romanesc ... va las sa il caracterizati singuri.

19:55 - intersectia de la WTC - un autoturism imi "atinge" corsa. Normal ca va exista o zgarietura sau ceva de reparat, opresc si ma uit.
Incerc sa vorbesc si cu soferul.
Il cred acum ca nu a auzit nimic, mai mult din cauza reputatiei pe care o are iar zgarietura e chiar mica, dar exista cineva vinovat si nu eu.

Repet, nu am problema cu soferul ci cu PASAGERUL din dreapta. Coboara destul de nervos ca m-am oprit in fata lor.
" - Ce domnule, asta e zgarietura?" " - O aveai mai demult! "
.... nu consider ca am vorbit altfel decat politicos ...
continua cu ceva de genul, hai mai lasa-ne si
"- Lasa ca platesc eu reparatiile bah !"

Intelegeam asta daca venea din partea altcuiva, dar face parte din anturajul unui om ale carui emisiuni SF (aka science-fiction, ca sa inteleaga si pasagerul) le asteptam cu nerabdare cand eram mic, care a fost ministru Tineretului si Sportului.

Pe scurt:
- daca zgarii cuiva masina e dreptul lui sa ceara despagubiri ( nu am facut si nici nu o sa o fac - nu merita)
- daca cel patit (eu) e cat de cat civilizat si nu tipa ca descreieratul la tine, nu ai voie cu texte: "o aveai mai demult" si sa inchei ca "o platesc eu". Nu esti baronul din "Filantropica" sa fii marinimos cu mine. Stii domnule pasager filmul asta?
- esti foarte misel dl. pasager, crezi ca la 8PM nu am ce face decat sa imi repar zgarieturile "de mai de mult" pe spatele altora, in intersectii ?
- te-ai comportat exact cum fac majoritatea celor care imi fac scarba de tara asta.

Pentru o asemeneaza zgarietura, nici nu as merge la politie, nu merita timpul.
Nu vreau vreun ban de la nimeni, mai ales de la pasagerul care nu e departe de cei care ar trebui expulzati din Touareg direct pe craca.

Bine ca am primit o carte de vizita de la sofer, nu prea am ce sa ii reprosez , dar putea sa isi calmeze colegul si sa zica "Suna-ma maine, rezovam daca e ceva".
Nici eu nu aveam timp si nici nu o sa am prea curand.

Cu stima
Mihai

3 comentarii:

Anonim spunea...

asigura-te ca pasagerul primeste postul asta.

stii ce? poate ar fi bine sa-l dai la vre-un ziar.

Alex spunea...

Gagiule, Alex Mironov e un PSDist de cea mai joasa speta, la ce te astepti din partea lui ?

Dan Madalin spunea...

Asta e tara in care traim, oameni buni! Sa nu va mire! E lumea a III-a in care "elita" e formata din ... ma abtin ca si asa imi e scarba... m-am saturat sa injur... Suntem noi prosti ca ii toleram, ca ii hranim si ii imbogatim in loc sa ii eliminam. Noi suntem singurii vinovati. Pacat ca nu citeste cine trebuie...