miercuri, 21 noiembrie 2007

Zebra

Azi, la trecerea catre metrou, stateam la semafor. Langa mine un nene niţel cam dubios (psihic) si un caine (hmm ... nu prea ma uibesc cainii).

Fix cand se face verde:
- tipul incepe sa vb la handsfree (+ faţa lui de spital, am crezut ca e nebun care vb singur, il si vedeam cum face vreo fatalitate)
-iar cainele incepe sa treaca pe zebra (nu pe rosu, ci pe verde!).

WTF ... mai lipsea cainele sa se intoarca si sa zica: "Ptiuu drace, ce m-am speriat cand a inceput ala sa vb ala la handsfree".

3 comentarii:

Alex spunea...

Prima oara cand au aparut handfreeurile cu bluestutz, si la noi nu prea erau, da afara era cea mai cool chestie, am facut o plimbare in cele tari mai vestice; si am fost shocat cand am vazut cati oameni vorbeau singuri pe strada... pana sa ma prind ca vorbesc la telefon :D

Unknown spunea...

Cred ca mai tare era sa treaca metroul pe zebra si din el sa se auda "urmeaza statia crangasi ... "

Anonim spunea...

mah, ce bine am ras :))